пятница, 31 октября 2008 г.

ყელსახვევი


როდესაც ამ პარკში მოვდივარ, ყოველთვის ბავშვობა მახსენდება, ჩემი ცხოვრების ყველაზე კარგი პერიოდი. მაშინ ჩემი ყოფა უკიდეგანო ცაში თავისუფალ ნავარდს გავდა. ორიოდე კვირის წინ ამ ბაღში ერთ ბედნიერ ოჯახს შევხვდი, მათი შემშურდა კიდეც, ისე უბრწყინავდათ თვალები. ბავშვები ატრაქციონებზე ერთობოდნენ, ცოლ-ქმარი კი ერთმანეთის გარდა ვერავის ამჩნევდა. ახლა კი იმ საშინელი ამბის შემდეგ, რაც მსოფლიოს მოულოდნელად დაატყდა თავს, ისევ ამ პარკში ვარ და გაფაციცებით ვეძებ იმ ოჯახს, რომელმაც ჩემზე დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა, მაგრამ ვხედავ მხოლოდ 14 წლის თვალცრემლიან გოგონას, რომელსაც ხელში დედის ყელსახვევი უჭირავს ხელში და ეფერება.
-რატომ ტირი ძვირფასო? -ვკითხე მე.
-დეიდა, იცით ეს ერთადერთი ადგილია,რაც ჩემს მშობლებს და დას მახსენებს-მიპასუხა აკანკალებული ხმიტ.
დიდი ხნის დუმილის შემდეგ ვიკითხე: შენ რა გქვია?
-მე მარი.თქვენ?
-მეც მარი.სეხნიებიც ვყოფილვართ.
-იცით ხვალიდან თავშესაფრის ბავშვების სიაში ჩემი გვარიც მოხვდება-თქვა რა მან ეს სიტყვები, ამოიოხრა.
მარი ღრმადმოხუცებულმა ბებიამ წაიყვანა, მე კი სახლში დათრგუნული წამოვედი.დასაძინებლად ადრე დავწექი ადგომა არ მიჩქარია, კვირაობით არ ვმუშაობ ხოლმე.გადავწყვიტე ალუბლის წვენი დამელია. უცებ მივხვდი, რომ ეს დილა ასე მშვენივრად რომ მეჩვენებოდა, ერთი არსებისთვის უბედურების მომასწავლებელი იყოს.სასწრაფოდ მანქანის გასაღებს ხელი დავავლე და ბავშვთა სახლისაკენ გავემართე.
-მარი-ვიყვირე განწირული ხმით.
-ამიერიდან ჩემთან ერთად იცხოვრებ-ვთქვი დარცხვენილი ხმით.
თვალცრემლიანი გოგონა, ჩამეკრა, მაშინ ვიგრძენი, რომ ოცდაათი წლის მანძილზე ბედნიერება არავისთვის მიმენიჭებინა. ხელჩაკიდებულები პარკისაკენ გავემართეთ, ორივე ვგრძნობდით,რომ ერთმანეთს ბედნიერება მოვუტანეთ.
ლილე ლოლიშვილი

4 комментария:

mako комментирует...

მაგრები ხართ!!!

mako комментирует...

მაგრები ხართ!!!

kaatjeuhland комментирует...

Gr5 Titanium is a top quality online design for our glass case and
Gr5 ford focus titanium hatchback Titanium is a top quality online design titanium ore terraria for our trekz titanium pairing glass case and case titanium watch band for your table gaming titanium fitness device.

senas комментирует...

cw725 columbia ireland,demonia quebec,klekt hrvatska,oliver cabell shoes australia,restocksportugal,oliver cabell amsterdam,flight club netherlands,xn--riekerayakkab-gbc,vansskroutz iw548